It's all about you(tube)

Jag har blivit en liten Youtube-Nerd! Så fort jag får några minuter till övers så kollar jag på alla dessa hobbykomiker. Mina favoriter (jag håller seriöst på att dö av skratt!):
 
Smosh
Shane Dawson
Flight of the Conchords
JN Productions (Om jag förstod nåt, det här var bara lite reklam...)

Fråga? Fred är typ den mest populära there is. WHY? Okej lite kul...men i längden..?

En till sak om Youtube:
Frusna view-counters är ett problem för många youtubers. Inklusive mej. Det suger och nu har ja kollat runt lite på problemet. Tydligen är det ett jäääättestort fenomen som youtube inte gör något alls åt. Läste några kommentarer på att några fått sina views tillbaka. Men ja har väntat i 3 veckor. Det är hopplöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0