Balbekymmer

Idag har jag varit på bal. Exklusivt det låter. Ni som inte kommer ifrån Linkan ska få det förklarat för sej. Alla (nästan!!) i trean dansar med valfri partner inför familj och vänner. Detta är ruskigt seriöst. Balträningar varje vecka från Januari till Maj/Juni. Eftersom vi har en hel del gymnasieskolor in da town ockuperas flera lördagar av dansanta, uppklädda till tänderna treor med partners. Idag dansade Folkunga, Berzan & några småskolor. Superfint!

Eftersom man relaterar ALLT till sig själv, såklart, började mina tankar om min bal nästa år dyka upp. Finns maaaassor frågor!
- Vem (on earth!!) ska man dansa med? Lång o snygg låter bra...
- Hur ska min klänning se ut? ( Jag tror på nån blandning mellan rosa-hallonröd)
- Assesoarer? Vita/svarta handskar eller varför inte i spetts (cecilia?)...
- Ska man betala för proffsfixad frilla o makeup?
- BILEN !!?? Jag vill ha en utan tak.
- Min största fråga/ desperat hjälp på rop: Hur ska detta betalas?

Lite bilder från idag:




Kimberly, Oskar o alla andra finisar...ja såg ju er på balen men inte efteråt :( Så vill bara säga hur himla fina ni var!!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Vem ska JAG dansa med?? Jag dör av nervositet asså....

2009-06-07 @ 01:02:31
URL: http://sesiljas.blogg.se/
Postat av: tina

ooh, ta inte en bil utan tak. FRISYREN! jag fick panik när de blåste in genom fönstret på våran bil. men jag vågade inte säga till att chaffören skulle stänga för att de var SUPER varmt också.

2009-06-07 @ 12:57:15
URL: http://tinalinneam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0