Förväntan

Jag är så lycklig för Gud är så god. Han måste typ matat mej med nåt långvarigt högpåkärlek-piller i sömnen för jag kan lixom inte tvätta bort leendet. Stort och fånigt tvärs över ansiktet. Ska försöka påminna mej själv om detta tillstånd om jag nån gång glider in i nån grå PMSperiod. Samtidigt som jag skulle vilja göra en massa saker än att va kvar i Linkan ett år till och läsa massa ämnen som verkar för stunden totalt meningslösa har jag en enorm förväntan inför detta år. Jag vill se saker hända i min omgivning och med mej (posetiva såklart). Har inga förälskelsedrömmar eller pengalängtan utan vill se relationer växa starkare, människor gladare, familjer tätare, församlingar klarsyntare och framför allt ungdomar befriade. Amen!



Kommentarer
Postat av: Stinky

AAAMMMEEENNN

2009-08-19 @ 19:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0